Dzień 12 # - lecą cm w dół :)

To już 6 tygodni odkąd zaczęłam regularnie ćwiczyć i lepiej się odżywiać. :)
Dzisiaj mam co 2tygodniowe mierzenie -> jest 6 cm w dół :] przy czym zastanawia mnie fakt +1cm w talii ? Albo jestem dziś lekko wzdęta, albo wytwarzają się jakieś mięśnie, albo poprostu przytyłam ? :(
Waga stoi w miejscu i nie chce się ruszyć !!! wkurza mnie to strasznie, bo widać na cm i wizualnie że spadam w dół, a waga STOI !!!!!! :[

Dzisiaj na śniadanie zjadłam ryż na mleku z cynamonem :) mniam
Na II śniadanie wcinałam sałatkę :) pychota


Pogoda sobie ze mnie drwi i chce zniechęcić od rolek, ale ja się nie dam (chyba że deszcz spadnie-ale w to wątpię) Zabiorę popołudniu swój tyłek, psa i będziemy śmigać :D

Byłam wczoraj na koncercie charytatywnym na którym grało PAJUJO <3
POSŁUCHAJCIE SOBIE NA ROZLUŹNIENIE
                                                :)



2 komentarze:

  1. Jak cm tak pięknie Ci spadają, to nawet dobrze, że waga nie leci na łeb na szyję, bo dzięki temu wiesz, że nie tracisz mięśni a czysty tłuszczyk. Super!

    OdpowiedzUsuń