CO MIESIĘCZNE PODSUMOWANIE !!!

DRUGIE PODSUMOWANIE !

Jutro mija równo 8 tygodni odkąd ćwiczę. (wstawiam notkę już dziś, bo jutro mnie nie ma ;)) Pojawiły się dni bez ćwiczeń, późne wracanie do domu, szkoła, ale pojawił się wielki dodatkowy plus, ROLKI !!!! :)))

Jak się czuję?
   Bardzo dobrze, czuję się silniejsza, mocniejsza i wolniej się męczę. Jest coraz lepiej i na szczęście wszystko idzie ku lepszemu :) wchodzę powoli w fazę gdzie najwięcej spala się tłuszcz :) wyrabiam sobie tkankę mięśniową, gubię tłuszczyk i reguluje wodę. Jest dobrze :)

Co robiłam?
   Dwa do trzech razy w tygodniu ćwiczę z Ewką ;), Skalpel na zmianę z 6-cio minutówkami, turbo, treningiem z gwiazdami i killerem. Wybieram to na co w danym momencie mam ochotę :) Dodatkowo raz do dwóch razy ćwiczę z MEL B i ZUMBA !! :) A dodatkowo wyzwanie przysiadowe i prawie codziennie rolki !! :) Kocham wiosnę :)

Jakie plany?
   Dalej zmieniać ćwiczenia, bo zauważyłam, że moje ciało szybko przyzwyczaja się do danej czynności, kiedy już nabiorę w czymś wprawę moje ciało sie nie męczy, a wystarczy że zrobie go za tydzień, moje ciało czuje wycisk, heh. Będę ustalała sobie też na każdy miesiąc wyzwania ćwiczeniowe, to mnie motywuje i determinuje do dalszej pracy. Do lata zostało 100 dni, już nie mogę się doczekać wyskoku na plażę :D

Jak wyglądam?
 



   Możecie zobaczyć różnice na zdjęciu, troche mi się boczki zmniejszyły. Mam wrażenie, że pupa mi się podniosła, kurde, ale odstaje. ehh wkurzające, trzeba nad nią pracować!!!
Wkurzają mnie rozstępy które pojawiają się na moich nogach i biodrach, mam nadzieje że z czasem zanikną, albo chociaż będą mniej widoczne. Cieszę sie, bo celulit mi się redukuje :)




A więc:

                           17.01.2014     14.02.2014     14.03.2014            UBYŁO!! (przez miesiąc)
waga ->                  89                      88                   87                      - 1kg
biust ->                  111                    110                 105                     - 5cm
pod biustem ->       90                       85                   85                         -
talia ->                    91                       85                   84                      - 1cm
biodra ->               122                     117                  114                    - 3cm
udo ->                    65                       63                   64                      + 1cm
ręka ->                   34                       34                   33                     - 1cm

przez miesiąc
RAZEM : - 10 cm :)


od początku
RAZEM : - 29 cm :)) !!


Jestem zadowolona i to bardzo.




Teraz kolejne 4 tygodnie przede mną :) Trzymajcie kciuki

9 komentarze:

  1. progres super :) widać różnicę :) z ciekawości - ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna różnica! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam Twój blog dopiero dziś i czytam namiętnie wszystkie posty! Dodajesz mi motywacji! Takie fotki to fajna sprawa. Może też zacznę robić sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, jak miło ;)) poczucie że dla kogoś można być motywacją jest miłe i to bardzo. Mam nadzieję że będziesz często do mnie zaglądać i dzielić się opiniami :)

      Usuń
  4. Jak zobaczyłam twoje zdjęcia to pomyślałam " wygładziło cię " super ! :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ;) teraz mam nadzieję że będzie ubywać ;) hehe

      Usuń
  5. nooo faktycznie masz ładną pupcię :)
    bardzo ladne postępy oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń