Dzień 10 #

Kurcze, jeszcze tylko 4 dni ferii, a ja nic a nic nie zajrzałam do nauki !!!! :[ fuck !!!!
Weźcie zmotywujcie mnie do tego by w piątek usiąść i wszystko wreszcie ogarnąć !!!

__________________

ajć, kocham ZUMBĘ !!! to istne szaleństwo, co ten gościu ze mną robi, nigdy nie sądziłam że potrafię tak się ruszać... dobrze że zaczęłam to ćwiczyć, poruszam mięśniami o których nawet nie miałam pojęcia, że istnieją. Żadne z ćwiczeń tego nie zrobiło, a zumba tak :) Kiedy do perfekcji opanuję ten układ przerzucam się na inny, jeszcze nie szukam, ale tak za 2-3 tygodnie zacznę :D Wogóle to zastanawiam się czy by nie częściej ćwiczyć zumbę niż raz w tygodniu, jak myślicie?

__________________

Byłam dzisiaj do południa na zakupach. Kupiłam sobie 3 bluzki :D Ogółem to 4, ale tej ostatniej nie mierzyłam i jest za mała ;( buu, ale trudno zwrócić jej nie zwrócę, bo się nie da, ale może ktoś ze znajomych będzie chciał do odsprzedam. Jednakże jestem bardzo zadowolona, moje odbicie w lustrze uśmiechało się jak przymierzałam nowe nabytki :] Fakt faktem, że było tam od groma pięknych i wąskich ciuchów, bluzek, spodki, SUKIENEK (BOŻE jaką ja widziałam śliczną sukienkę, w sam raz na moją przyszłoroczną studniówkę !!!! ->
  SCHUDNĘ DO NIEJ !!!!!)

_________________

kuźde idę jutro na rolki !!!! (pogodo proszę !!) ;)
Wiecie co, te wyzwanie przysiadowe -> kurde, na co ja się pisałam !!!! jestem przy 80 przysiadach i nogi mi się trzęsą, jak ja mam wytrzymać te 250 potem !!!!! masakra... jutro dzień odpoczynku a w piątek 100 !! Trza będzie wziąć coś w zęby, zacisnąć i robić... 
_________________


1 komentarze: