Dzień 2 #

Idzie mi świetnie :)
Zero chleba, i innych podobnych nie jem :)
Dzisiaj zjadłam na śniadanie owsiankę z gruszką, a patrzcie co zjadłam na kolacje :


Serek wiejski plus kiwi :) (tylko uwaga trzeba patrzeć na skład serka, by słony za bardzo nie był :)

Muszę wam zdać relacje, wczoraj pierwszy raz jadłam granat(a), kurcze, jakie to dobre, ale pestki wkurzają ;) hehe

Dziś skalpel, ale nie mogę doczekać się dnia jutrzejszego i pierwszej Zumby. Więc szykujcie się, jutrzejszy post będzie 100% poświęcony tym ćwiczeniom :D

Teraz idę na miks owocowy. Liczi, mango, ananas, gruszka, kiwi i jabłko. Taka mini owocowa sałatka na orzeźwienie a potem 13 ćwiczenia z Ewą ;) daje kopa na fb i motywuje, podbieram czasami jej pomysły na posiłek i się nią kieruje. Ma ciekawe przepisy i pomysły na które ja by nie wpadła ;) jutro na śniadanie omlet, nie wiem jeszcze z czym, ale coś wymyślę.

Teraz takie zdjęcie na motywację :

i jazda moje drogie :))

4 komentarze:

  1. Nie jestem zwolenniczką nie jedzenia chleba. Ostatnio nawet czytałam, że nie jedząc chleba/makaronów/kasz (oczywiście pełnoziarnistych) chudniemy z wody, a nie tłuszczu. Niebawem napiszę o tym na swoim blogu.

    Jeśli jednak w jakimś stopniu jest ci z tym dobrze i czujesz, że to ta dieta. To ja już nic nie mówię, bo trzeba znaleźć swój złoty środek na odchudzanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to moja dieta oczyszczeniowa do końca lutego. Od marca mam zamiar jeść chleb, ale ciemny. Kasza, makarony to jest cały czas w mojej diecie. Po prostu muszę się odkwasić ;)

      Ale dziękuję za radę ;)

      Usuń
  2. Łaaa, ale mi zrobiłaś ochotę na kiwi! Aż sobie dzisiaj kupię, tym bardziej, że mogę zjeść dwa dziennie. Polecam Ci takie duże granaty (wielkości mniej więcej grapefruita). Są obłędnie dobre, nieporównywalnie lepsze od tych małych (które mi nie smakują, bo są zazwyczaj cierpkie). Z Ewą ćwiczy się świetnie, lubię też filmiki z zumbą na yt - odprężające. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam granaty, jednak pestki są wkurzające ;p hehe

      Usuń