Dzień 13 #

JEEEZUUU !!!!! miałam się uczyć !!! :[


Jestem z siebie dumna bo zrobiłam dziś KILLERA Ewy Chodakowskiej !! Było ciężko i miałam chwile załamania, ale spięłam dupsko i zrobiłam wszystko (tylko 2 ćwiczenia troszkę zmodyfikowałam by było do wykonania ;)) Jednak przyznaje, cardio przy "obciążeniu" (jaki tworzy moje ciało) jest wycięczające. Na szczęście Ewa tak dobrała te ćwiczenia i skomponowała ten trening by było ostro, a by dało się go zrobić :). Kiedy skończyłam cała się trzęsłam, ale polecam !!! Każdemu z minimum kondycji, bo osobie, która się wogóle nie rusza i nie lubi, stanowczo odradzam, bo mogłaby sobie zrobić krzywdę, albo dostać mega zadyszki już na początku.




Niestety pogoda sobie robi ze mnie jajca i od wczoraj jest na dworze mokro, co chwila popaduje. Moje rolki są stare i po prostu jak dostanie się do nich woda, mogą się popsuć, raz wjechałam w nich w kałuże i mało brakowało bym się wywaliła, bo kółka zaczęły się zacinać :(


W Bierdonce jest mega fajna oferta, ostatnio choruję na takie różne maszyny domowe (rower, orbiterek itp.) Niestety mieszkanie jest tak małe, że ja nie wiem gdzie miałabym to postawić. ( Macie jakieś pomysły? )


Zaraz zmykam na 105 przysiadów, wczoraj 100 i myślałam, że padne, jak ja mam dobić do 250 !!! masakra, ale dam rade !!!!! :)


Macie jakieś propozycje na drugie śniadania, które łatwo i szybko przygotować do szkoły ? Pomóżcie, mi brak pomysłów ;)

Swoją drogą pora zainwestować w więcej pudełek ;) 

2 komentarze:

  1. Jakie genialne pudełka ! Gdzie można takie dostaaać ? Wiesz może ? :D
    Jeśli chodzi o przysiady, to dasz radę. Dla mnie też te ponad 200 squatów było abstrakcją, ale powiem, że poszło gładko :D Jutro kończę wyzwanie przysiadowe i zastanawiam się co dalej... Czy dalej zwiększać, czy zostać przy tel liczbie, a może zmniejszyć i z obciążeniami. Hmm :)
    Ja z II śnaidaniami też miałam zawsze problem, więc jak wychodziłam to brałam po prsotu owoca i jakiś jogurt. Teraz w biedronce są fajne pojemniczki na jogurty więc można sobie zrobić samemu w domu z mrożonymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W carefourze teraz są ciekawe pojemniki, i plastikowe i szklane i słoiczki (genialne do smoothie) :))
      Ja po zakończeniu wyzwania przysiadowego robię dzień przerwy i zaczynam brzuszkowe ;) potem przewidziałam z plank i pompkowe. Zapewnione wyzwania do końca czerwca ;) POLECAM ! :)

      Usuń