Dzień 14 # - Ostatni :(

No i ferie dobiegają końca, jutro znowu trzeba wstać o 6 i jechać do szkoły, znowu użerać się z debilami... ehh. Pocieszam (a zarazem zamartwiam się) faktem iż został mi już tylko rok i niecałe 2 miesiące nauki. Potem matura, egzamin dyplomowy i..... spokój, nareszcie spokój i wreszcie możliwość pełnoetatowej ukochanej pracy :] 16 miesięcy i będę miała koniec szkoły, koniec egzaminów, wszystko w d! Zastanawiam się, bo może pójdę na studia, ale na pewno nie od razu po roku, ewentualnie maks dwóch, później to już się nie opłaci, heh.

Dzisiaj dzień na spacer, luz, chill ;) Byliśmy ze szczeniorem prawie 2 godziny na spacerze :D Biegaliśmy, skakaliśmy, ahh te małe stworzenia ;)


Na rolki oczywiście nie ma co liczyć, mokro i strasznie wieje :(
Czeka mnie jeszcze 110 squad'ów.

Kurcze, tak mi było dobrze podczas ferii, mogłam sobie dokładnie dzień rozplanować, jak wstałam robiłam sobie śniadanie, potem ćwiczyłam ( najlepiej ćwiczy mi się z rana, nie po całym dniu w szkole ). Teraz mój harmonogram musi ulec zmianie.
Mniej więcej mój plan wygląda tak:
- poniedziałek : 6.30 śniadanie, dwie przekąski w szkole (9.35 i 12.30) 15.30 obiad w domu, 17.30 ćwiczenia (SKALPEL), potem spacer z psami, 19.00 kolacja
- wtorek : 6.00 śniadanie, trzy przekąski w szkole (8.50, 11.40 i 14.30) 17.30 obiad w domu, 19 ćwiczenia (MEL B), spacer z psami, 20 lekka kolacja 130squad
- środa : dzień praktyk więc tutaj luz, wszystko jak w ferie :) (ZUMBA) 135squad
- czwartek : jak wtorek (SKALPEL) 140squad
- piątek : 7.00 śniadanie, dwie przekąski w szkole (9.50 i 13.30) 16.30 obiad w domu, 18 ćwiczenia, spacer z psami 19.30 kolacja (ZUMBA)
- sobota i niedziela : luzik :) sob: (KILLER/TURBO) 150squad niedz: 155squad

Zapowiada się ciekawy tydzień, będzie to dla mnie duży sukces jak wszystko co zaplanowane wykonam. Fajnie jakby pogoda była lepsza, to bym szczeniorka na rolki wyciągnęła ;)

Moja kochana babcia zrobiła dla mnie ciasto marchewkowe :) wersja light, czyli bez cukru i ze zdrowszą mąką :D. Za tydzień obiecała bananowca ;) hehe będzie co zabierać do szkoły na II śniadania ;) Jutro będzie 1 kawałek ciasta i 2 jabłka pokrojone :) Na wtorek zaplanowałam 1 kawałek ciasta, 1 kanapka i 1 jabłko. Dalej będę myśleć i oczywiście czekam na wasze propozycje, jak chcecie piszcie na maila: be.beauty95@gmail.com




2 komentarze:

  1. Powodzenia w szkole :) ogarniesz wszystko - zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pociesz się tym, że wstaję o 5, a wracam do domu po 18 ;P a potem gotuję sobie karmę i ćwiczę. Ciesz się tym, że masz jeszcze szkolny luz;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń