Odpowiedzi ;)

OŻESZ W MORDKĘ !!!!
Robie wyzwanie przysiadowe.... Jestem po 50 minutach zumby i żyje, zrobie 180 squadów i padam ;p haha. Jeszcze tydzień i koniec ;) 250... ahh, zaledwie 70 więcej niż dziś, ale to mnie chyba zabije ;) hehe


Ostatnio po blogach krąży zabawa Liebster Blog Award, więc czemu i ja miałabym nie spróbować ? Pytania od pinklifebyklara

I oto moja odpowiedź ;):

1. Gdybyś miała możliwość wcielenia się w  postać bajkową, to kim chciała byś być?
Chciałabym być Roszpunką, zawsze marzyłam o długich,grubych, mocnych i pięknych włosach :) Nie, a tak poważnie, to mogłabym być taką Alicją z Krainy Czarów. Mam duszę wiecznej poszukiwawczyni, pragnącej przeżyć przygody nie z tego świata, od dzieciaka mam bujną wyobraźnię, zawsze wymyślałam sobie niestworzone historie, dziwne stworzenia, które zawsze przy mnie były. Kiedy nie mogłam zasnąć, marzyłam o przeróżnych pięknych i bajkowych rzeczach. Chętnie przeżyłabym przygodę Alicji ;))

2. Słyszysz słowo fit, jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie?
Pięknie wysportowana pani, jadąca w bikini na rolkach z psem obok i w słuchawkach na uszach, widać w oddali morze, jest lato! :)

3. Twoją największą zaletą jest...
Umiejętność rozmowy z każdym człowiekiem, nie mam uprzedzeń, nie jestem rasistką, ani nie gardzę żadnym człowiekiem. (póki nie zajdzie mi za skórę ;))

4. Jaka potrawa kojarzy ci się z dzieciństwem?
Ryż gotowany na mleku, z piekarnika z tartym jabłkiem i cynanomen, mmmm :))

5. Wygrałaś podróż w dowolne miejsce, jakie byłoby to miejsce?
Barcelona :)



6. Co sprawia ci największą trudność w relacjach z innymi osobami?
Trudność mam tylko z zadawaniem się z ludźmi tępymi, głupimi... czyli z idiotami. Nie potrafię z nimi rozmawiać ;))

7. Jakie jest Twoje najzabawniejsze wspomnienie z czasów szkolnych?
To ja może o wspomnieniu z przedszkola ;). Byłam chłopcem ;p hehe, nosiłam króciutkie włoski, zadawałam się tylko z chłopakami, robiliśmy na ogrodzie przedszkola swój bunkier na placyku i ganialiśmy dziewczynki, biłam się z nimi w piaskownicy, robiliśmy zapasy ;p haha. I mój uroczy kolega, który zawsze znalazł wymówkę z leżakowania, najczęściej zdejmował majtki i ganiał po przedszkolu wołając: " Kto chce ze mną sie pobawić? ". Wtedy brzmiało niewinnie, teraz jednak kiedy to sobie przypominam, zbiera mi się na płacz ze śmiechu... hahaha, jeszcze tak śmiesznie kręcił pupą jak to krzyczał, hahaha, co też te 4-ro latki wymyślają ;))

8. Jak opisałabyś siebie w  pięciu słowach?
Szalona
Zabawna
Pewna siebie
Uparta
Roztropna

9. Masz cały dzień wolny dla siebie, jak go spędzisz?
Wezmę namiot, chłopaka i psa, pojadę z nimi nad wodę i będziemy szaleć cały dzień na słońcu i w wodzie. Kiedy będzie zachód słońca usiądziemy nad wodą i będziemy cieszyć się chwilą wolną i życiem :)



10. Jaka piosenka oddaje Twój dzisiejszy nastrój?


słucham tego na okrągło :) Napawa mnie szczęściem i dodaje energii :))

11. Jaki jest Twój najważniejszy cel na 2014 rok?
Schudnąć do studniówki ;)


Wyczerpałam temat odpowiedzi ;) Teraz przygotowuję pytania dla was moi mili ;) Jeżeli ktoś jest chętny do zabawy zapraszam do kontaktu :
be.beauty.95@gmail.com :)))

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Fajna zabawa :))
    Ciekawy blog. Bardzo ładny, podoba mi się Twoja motywacja. Trzymam kciuki za więcej.
    Ewa Ch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, to wszystko dzięki Tobie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Happy króluje u większości :)

    Popełniłaś mały błąd przedszkola*

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, rzeczywiście :P już poprawiam ;)

    OdpowiedzUsuń