Wiosna, wiosna, ah to Ty.....?

Dziewczyny, nie wiem jak wy, ale ja czuję już WIOSNĘ !!! :)
Kocham tooo!! Codziennie wychodzę z domu, zakładam rolki, biorę swojego szczeniora i ruszamy w świat na rolkach :))) jest MEGA !!!
W weekendy łazimy z psami po polach i po lesie, ptaki ćwierkają, czuć ciepły wiaterek na policzkach :)) mmm cudownie. Uwielbiam wiosnę, ona zawsze tak pozytywnie nastawia człowieka do życia :))



Wczoraj byłam praktycznie cały dzień na powietrzu i nawet ie zdążyłam rozpisać swojego tygodniowego planu :)
- poniedziałek: rolki 40min + ćwiczenia "przed prysznicem" Ewy Ch. + 150squad
- wtorek: SKALPEL + 155 squad
- środa: ( zależy od praktyk) + 160 squad
- czwartek: 5 6-cio minutówek Ewy Ch.
- piątek: rolki 1h :) + 180 squad [ PODSUMOWANIE 8 TYGODNI !!!! ]
- sobota: Mel B i KONNA SESJA :D + 185squad
- niedziela: ZUMBA :)) + rolki 40min + 190squad

Założyłam sobie nowy cel. Poznawać nowe i zdrowe smaki. Zamierzam kombinować, jeżeli chodzi o drugie śniadania do szkoły, Nudzą mnie kanapki z szynką + rzodkiewką/ogórkiem. Lepszy już jest serek wiejski, ryż na mleku z cynamonem, placuszki otrębowe, punckaksy z maślanką lub jogurt z płatkami ;) hehe Swoją drogą, skończyła mi się owsianka !!!!! Czas iść na zakupy ;)

Mam dzisiaj dobry humor :)
Zaczynam życie traktować z dystansem i czerpać z niego garściami ;)


3 komentarze: