Co i jak...



Nie znam pani ze zdjęcia ale bardzo mnie motywuje co uzyskała :)
Wyglądam mniej więcej jak ona na lewym zdjęciu. Czy chciałabym osiągnąć efekt na drugim no pewnie ;) Jednak zadowolona będę jak zejdę chociaż do rozmiaru 40 :D



Cały czas w kółko sobie powtarzam:
Ty też możesz osiągnąć co chcesz. Pamiętaj Twoje ciało może więcej niż podpowiada Ci to Twój umysł !! 


Choroba mnie bardzo dobija, człowiek nie wie wtedy co ma ze sobą zrobić. Leżysz, śpisz, czytasz, grasz, oglądasz. Snujesz marzenia, a sił brak by je w tej chwili realizować. Nie lubię być chora!!
Jednak to ona też posunęła mnie wreszcie do założenia bloga :P

Ćwiczyłam równo tylko 11 dni, a wkręciłam się strasznie od 2 dni nie ćwiczę i czuję się jak wielka kobyła. Ile ćwiczenia dają, nie tylko ciału ale psychice !!! Jak stawianie sobie wyzwań pomaga. Chorobo uciekaj, ja chcę znów walczyć !! :)

Nadal czekam na wasze maile ;) Chętnie poczytam o waszych historiach i którąś, jak będziecie chciały tu nawet zamieszczę :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz